Nuffnang Ads

Friday, April 30, 2010

wedding expo

Dapat sahaja jemputan oleh ratu sehari mengenai wedding expo..hati aku cukup teruja dan tak sabar untuk melihat apa yang ada di sana..selain perkara pertama yang akan dibuat ialah membeli magazine baru RATU SEHARI.. my mum membebel '' banyaknya lah dirumah tu magazine kawin..asyik beli aja mama tgk tak tengok abis pun''

hahaha ..mana mama tahu saya membelek belek sewaktu dikatil sebelum tidor sambil berangan kan yang indah-indah...ahahha mana baju yang cantik saya akan berangan saya memakai baju itu dengan berbadankan model yang slim itu heeee:p xsalah kan berangan?

so apa kata bercerita melalui gambar..lebih seronok dapat cuci mata..


i sempat tengok bagaimana proses buat cupcakes ni...fikir-fikir nak wedding cake guna cup cakes..cute kan?mcm bawah ni..



tapi tak nak yg gedabak putih cam bawah tuh!



tak sesuai..saja jer snap..temaku merah..



ini bukan kek tapi minuman champagne..versi halal..campur aduk anggur,oren,kiwi etc etc..senang kata air ''i love you'' hehe:p sedap tetapi kalau minum banyak boleh mengakibatkan sakit perut so cheersss!



Hurm..this is kepunyaan dicky pelamin..yang menggunakan bunga fresh sepenuhnya..so pelamin dia start dari RM 8000 dan hingga yg kamu mampu la..kenapa mahal?kerana ia menggunakan fresh flowers import..byk kali aku tanya dari negeri mana..dia jawap''import la luar negara...''senyum-senyum...aku tanya lagi negara mana..baru dia jawap it is from China..beza dgn m'sia fresh flowers..tak kembang mcm bunga china ni kembang.Hurm..setakat nak pakai satu hari ..wajar atau tidak pelamin anda berharga 10 ribu ringgit hanya utk duduk beberapa seketika ..?



Inilah pelamin yang berharga 10 ribu + + +



Ini untuk meja makan beradap ala-ala ingeris..di bawah canopy dengan tiupan bayu sepoi-sepoi bahasa..


motif i snap this ?sbb pink color! itu jer okeh

Masa yang diperuntukan di expo ni tak lama,kerana saya datang dengan mama tercinta yang sibuk suruh saya cepat kerana beliau lapar sudah..saya pun tengok dengan keadaan tergopoh gapah.tak sempat nak bermesra dgn kakitangan di pelamin-pelamin tersebut..ini aja yang sempat di ambil dgn risalah yang banyak diberi mereka..untuk ditatap mana yang patut dihubungi..

p/s : harga tidak juga murah..terutama kad kawin..harga kad yang saya dapat diluar lebih murah meskipun ianya kad yang begitu unik sekali..wedding expo kali ini..biasa2 aja,...:-(

No comments:

Post a Comment